maanantai 23. maaliskuuta 2009

Terveisiä Turusta

Kävin viikonloppuna Kädentaitomessuilla Turussa. Olin reippaasti heti aamusta liikenteessä ja tietysti matka tyssäsi lippujonoon. Se on kumma juttu kun sitä ei sitten muista edellisiltä kerroilta ennen kuin seisoo siinnä jonossa, oven ulkopuolella, ilman päällystakkia palelemassa.

Ensimmäinen tunti meni siinä ruuhkassa kuljeskelemiseen ja tuttujen kanssa jutusteluun. Vasta sitten päästiin asiaan. Koitin katsoa olisiko tänä keväänä ollut jotain uutta ja mullistavaa esillä, joko materiaaleissa tai tuotteissa. Täytyy sanoa etten löytänyt oikein mitään sellaista mistä olisi tullut heti sellainen ahh tuon minä haluan.

Olin siis käytännöllinen ja tällä kertaa mukaan tarttuivat vain kerinpuut. Niille löytyy varmasti käyttöä ensi kesänä. Mietin kyllä pitkän ostaisiko viipsinpuut uutena, olen koittanut löytää vanhoja ja käytettyjä mutta huonolla menestyksellä. Joten jos jonkun nurkista sellaisia löytyy niin ottakaahan yhteyttä.

On minulla yksi lemppari kauppias jonka osastolla käyn joka kerta ja yleensä sieltä tulee jotain ostettua. Tällä kertaa otin vaan kuvia.

Piipahdin myös Levymessuille ja yllätyksekseni löysin sieltä samoista tiloista lisää kuvattavaa, ihastuttavia vanhoja leluja. Olen vielä saanut pidettyä itseni erossa siitä että alkaisin ostaa niitä. Nalleihin voisin hurahtaa.

Ei kommentteja: